Vil du være med?

Privat medlemskab

Dit medlemsskab er med til at sikre, at vi alle kan eje og passe på vores landbrugsjord og naturområder.

200 kr. årlig

Kontingent Foreningen Økojord

Andre muligheder for at bidrage

Testamentering

Du kan både testamenterer formue og landejendomme/jord.

Skriv til os på info@foreningenokojord.dk

Donation

Med en donation til Foreningen Økojord, er du med til at skabe konkret handling i det danske landskab. Det kan være til energioptimering, vildtplejeoptimering, skovrejsning, drikkevandsbeskyttelse mm.

Gave

Giv en gavedonation og få et flot gavebevis

Derfor er dit bidrag vigtigt

Dit medlemskab skaber forandring og er med til at gøre vores arbejde muligt.

Dit medlemskab er med til at sikre, at vi alle kan eje og passe på vores landbrugsjord og naturområder. Vi vil gerne gøre det muligt for folk som dig og mig at tage del i denne vigtige opgave, enten gennem folkelige initiativer eller støtte fra fonde. Vi arbejder for at omstille landbruget til økologiske metoder og regenerative praksisser, der bygger jorden op og gør den sundere for fremtiden.

Har du et forslag eller en god idé?

Foreningen Økojord ønsker at borgerinddrage til idéudvikling, konkrete projektidéer, forskning eller noget helt fjerde.

Så har du en god idé der kan være med til at skabe fremtiden for vores klima, dyreliv og miljø så giv endelig lyd.

Vil du bidrage som virksomhed?

Erhvervsmedlemskab

Bidrag som virksomhed med et medlemsskab eller lav en valgfri donation.

Et erhvervsmedlemskab af Foreningen Økojord koster 400 kr. årligt