Bliv erhvervspartner og gør en forskel

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris sodales magna turpis, nec condimentum augue sodales a. Sed pellentesque dignissim venenatis. Cras semper feugiat efficitur. Vivamus vehicula orci egestas, vulputate erat non, tempor nulla. Nullam finibus tincidunt odio, quis vulputate sapien dictum non. Donec vitae iaculis neque, vel commodo velit. Nullam nulla arcu, venenatis et orci quis, egestas dapibus felis.

Skab forandring allerede i dag

HVAD ER EN Erhvervspartner?

Ønsker du som virksomhed at give en donation har du mulighed for at give en donation af et frivilligt beløbsstørrelse, dog mindst 200 kr.

Det er også muligt at få et erhvervsmedlemskab gennem kontingentbetaling, med denne aftale får jeres virksomhed mulighed for at komme på ekskursion hos vores gårde, få oplæg fra direktør og økologiske landmand mm. Kim Quist mm.

støttemuligheder

Donation

En enkelt donation på et valgfrit beløb.

Medlemsskab

Et erhvervsmedlemskab koster 400 kr. årligt